Nabór na zajęcia terapeutyczne dla dzieci z ryzyka dysleksji

 

TERAPIA PEDAGOGICZNA DLA DZIECI

Z RYZYKA DYSLEKSJI

 

Zajęcia  indywidualne/grupowe w Poradni o charakterze cyklicznym (1 x w tygodniu )

  •  Stymulowanie i usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych w zakresie:
    • percepcji wzrokowo-przestrzennej i pamięci wzrokowej
    • percepcji słuchowo-językowej
    • sprawności ruchowej i graficznej.
  • Wyrównywanie braków w umiejętnościach szkolnych
    • usprawnianie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem
    • wypracowanie nawyków poprawnego pisania pod względem ortograficznym i graficznym.
  • Niwelowanie napięć emocjonalnych
  • Stwarzanie okazji do odnoszenia sukcesu
  • Wdrażanie do samodzielnej pracy
  • Motywowanie do podejmowania zadań o różnym stopniu trudności.

ZASADY NABORU

Na  zajęcia przyjmowani są uczniowie klas 2-3 szkoły podstawowej na podstawie opinii    psychologiczno-pedagogicznej potwierdzającej ryzyko specyficznych trudności w nauce (ryzyko dysleksji). Terapeuta  pedagogiczny  Poradni,  na  wstępie,  przeprowadza diagnozę rekrutacyjną na podstawie której kwalifikuje dziecko na terapię indywidualną lub grupową.

 

Zajęcia prowadzi mgr Lidia Wysocka, pedagog z kwalifikacjami do prowadzenia terapii pedagogicznej, terapeuta behawioralny, rewalidator oraz mgr Karolina Skowrońska, pedagog z kwalifikacjami do prowadzenia terapii pedagogicznej, terapeuta behawioralny.

 

Zgłoszenie na zajęcia odbywa się poprzez wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego, który znajduje się na stronie poradni https://ppp1.edu.bydgoszcz.pl/rejestracja-m1,310.html wpisując w wierszu Inne: „terapia pedagogiczna – mgr Lidia Wysocka lub mgr Karolina Skowrońska”.